lørdag 14. mai 2011

19/52 Skrekk og gru


Jeg hadde egentlig helt andre planer for ukas oppgave. Jeg ville ut og ta spøkelsesbilder. Men jeg hadde ingen modell. Så jeg tenkte å bruke meg selv. Men så blei det litt kaldt ute når mørket kom, da vettu. Så sa blei det en knivmorder istedet. Med litt sminke og mammas kjøkkenkniver blei det knipsa noen bilder.
Kan ikke si jeg er 100% fornøyd med de. Var jo ikke det jeg skulle skyte, liksom.
Men sånn blir det når det blir last minute.  

Bildet blir større når du trykker på det =)
 Resten av bidragene finner du HER

7 kommentarer:

  1. Dette hadde jeg vært 100% fornøyd med hvis jeg hadde tatt disse bildene. :) Fytti for noen vanvittig fortellende og knallgode bilder, jeg syns dette var helt opp, men du verden grøss og gru, skumle knivmorderen. Stemningen har du også fått skremmende godt frem :) Gratulerer med vel gjennomført temaoppgave :-))

    SvarSlett
  2. Hehe, takk =) Det var nok det at det ikke var det jeg hadde tenkt å ta bilde av som ble feil ;)

    SvarSlett
  3. Steike, dette var kult. Det siste bildet er min absolutt favoritt. Det kunne du fint brukt alene, for stemningen der er virkelig full av grøss.

    La forresten igjen en kommentar på 52uker.org om størrelsen på bildet du har lastet opp. Det er veldig stort, hele 7920 pixler eller deromkring bredt. :)

    SvarSlett
  4. Synes du i høyeste grad kan være bekjent av disse bildene. Du har løst oppgaven på en strålende måte, og hvis ikke dette er "skrekk og gru" så vet ikke jeg. :) Skulle meg en gang treffe deg håper jeg ikke det blir med kniv i nevene dine!!

    SvarSlett
  5. Utrolig kule bilder :-)) dette var ukens favoritt for min del!!

    SvarSlett
  6. KNALLBRA!!!!!!!!!!! Dette fikk frem skrekk og gru stemning så det jomer! Utrolig bra løst ukes oppgave Line! Her er det kreativitet og skikkelig creepy feelings og uhygge her jeg ser på de midt på natten! Uttrykkene & disse uhyggelige stemningene bildene formidler og den akk så skumle kniven (har noen kniv/& blod bilder langt tilbake i bloggen, skulle ønske jeg kunnne brukt de;O) Meget bra levert Line, definitivt en av favoritten for meg og denne uken;O)

    Bakgrunn: Juhuuuuuuuuuuuuuuuu;O)))

    SvarSlett
  7. Takk =) Det er godt å høre at selv spontane uplanlagte shooter kan gå bra :) Skulle kanskje brukt litt ketsjup til blod da, men det får jeg heller hjøre neste gang ;)

    SvarSlett

Hipp hopp! Så koselig å få tilbakemelding! Tar mot ris og ros med takk! Ha en fin dag :D