tirsdag 19. april 2011

15/52 To farger

Ett litt sent bidrag til xx/52 denne gangen. Sånn gårre når det er ferie. 
Bildet tok jeg i akvariet i bergen på lørdag, du kan kanskje såvidt se at det sitter en frosk der? (Eller en padde, ikke helt sikker, jeg..)

Tema for denne uken er egg. Kanskje jeg klarer å ta ett eggebilde i slutten av ferien? 

Uansett, her er hvertfall de andres bidrag i "To farger"! :)
 Sonja Middelhuis: Alpakka i sort og hvitt
Jelrik Nylund-van Berkel: Jeckyl and Hide
Ståle Ertzgaard: Vårtur
Vibeke Prestmo Valestrand: Furet værbitt
Yngve Thoresen: Elusive
Anne Ueland: Friends Forever

3 kommentarer:

  1. Den var det ikke lett å oppdage! Flott da! Glad påske til deg :)

    SvarSlett
  2. Brukte lang tid på åå finne den ja. Godt gjemt!

    SvarSlett
  3. Jeg fant jeg fant, Flott løsning;O))))

    SvarSlett

Hipp hopp! Så koselig å få tilbakemelding! Tar mot ris og ros med takk! Ha en fin dag :D