tirsdag 29. mars 2011

13/52 Tilbake

Jeg ser stadig tilbake og minnes.
Mye som skjer oss tilbake i tid, er med på å forme oss som mennesker og forme vår fremtid!
Det er viktig å se framover, men det vi har opplevd, gir oss livsvisdom, minner og lærdom.
Så her er valget ditt!

Tilbake til barndommen, tilbake til naturen,
tilbake kommer alle fugler små de er,
tilbake går tankene om vi vil eller ikke,
tilbake går biler, båter og busser,
tilbake står jeg her, og venter på ditt innlegg.
Gleder meg, og ønsker alle lykke til.

Dette er oppgaveteksten denne uken. Har allerede tatt et bilde, men vet ikke om det er det jeg sender inn. Det er ikke fotografisk sett veldig bra. Men poster det her, så kan dere jo se hva dere synes. Skal ta flere bilder på temaet denne uken, skal jo tross alt "tilbake" til helgen - altså hjem til mor 8)

Her er hvertfall "Tilbake til hverdagen etter en litt for avslappet helg.."

Så får vi se om jeg kanskje kan få tatt noen litt bedre bilder til helga! 8)

7 kommentarer:

  1. Ojj sann :-) her har blitt bredere marger ja gitt, og det ble bra! bildene har du fått større også, godt du forsto hvordan.

    Tilbake til `normalen`, jeg ser du har kommet deg dit, og dette er vel noe vi alle kjennner til, syntes det var et flott tilbake jeg, selv om den uka der så både litt slitsom og kjedelig ut, he he

    SvarSlett
  2. Hei, jeg likte godt settingen. Hauger med skolebøker og en agenda som styrte livet. Så gjenkjennelig for mange og helt greit å kunne tenke tilbake til akkurat lesing og eksamenbiten. Men gud hvilken deilig tid man har som student. Fint bilde og bra løsning!

    SvarSlett
  3. Stakkar, lest i dag på søndag også du husket jeg med ett...

    Derfor skal jeg etterlate en varm klem før vi begge starter på ny uke, nye miligheter du vet.

    SvarSlett
  4. Oij oij oij, husker godt den tiden, lese eksamen, lese, eksamen, da er helgen god hvis man har anledning til å få slappe av, får så vende tilbake til hverdagen med dens plikter og utfordringen. Kreativt og kult bilde til temaet :)

    SvarSlett
  5. Fint bilde. Jeg husker godt den tiden der.

    SvarSlett
  6. Hehe, takk. Bare to uker nå, med 4 eksamener, så er jeg også ferdig med detta! :D

    SvarSlett
  7. He he, ja tilbake til hverdagen. Er glad jeg er ferdig med det der. :)
    God og illustrerende løsning- :)

    SvarSlett

Hipp hopp! Så koselig å få tilbakemelding! Tar mot ris og ros med takk! Ha en fin dag :D